Slut på lovet

Idag var det dags för skola igen. Det var väl helt okej, var väldigt trött men annars gick det bra. Det var helt vanlig dag i skolan, vi avslutade med hemkunskap där vi bara gjorde frågor och så. Det var tråkigt hehe. Ledsen förresten för att jag inte bloggade igår. Vid 12-tiden åkte jag hem till Annie och Lois. Vi var på Grand, snackade och lite annat, så det var kul :) Jag fick även mat där, dom hade grillat vilket var jättegott! Efter det kte vi hem till deras mamma där vi mötte upp Jennifer. Vi spelade kort, kollade på Johan Glans och så.
 
Vid lite innan åtta cyklade jag hem och åt kvällsmat. Sen kom Jennifer, Soffan och Emil hit en stund. Vi spelade lite TV-spel och så, så det var roligt! När dom åkte hem gick jag och la mig nästan direkt, fast först satt jag en stund vid datan men jag orkade inte blogga. Men jaja vi hörs, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback