Superlyckad kväll!

Återigen, ledsen för dålig uppdatering. Men jag hade inte tid igår, och inte lust heller. Jag vaknade vid åtta ungefär vilket var jättetidigt. Jag kände mig i alla fall jätteordentlig för jag gick upp direkt och pluggade fysik. Sen duschade jag och så och efter det åkte jag, morfar och Kalle och åt lunch på Max. Det var gott :) Efter det mötte jag upp Jennifer, Annie och Lois för vi skulle förbereda en sak till Sofia som fyller år om fyra dagar. Det var lite meningen att hon skulle veta att vi träffades men Jennifer råkade avslöja det haha.
 
När jag kom hem så pluggade jag lite mer fysik och sen åkte jag och familjen på hockeymatch. Det var Lakers mot Färjestad och tyvärr förlorade Lakers vilket sög. Men det var kul att kolla i alla fall :)
 
När vi kom hem från hockeyn åt jag kvällsmat och sen kom Annie, Jennifer, Lois och Sofia hem till mig för vi skulle sova över. Vi började med att spela två omgångar Buzz. Det var jättekul haha. Vid halv 11 på kvällen fick Sofia för sig att hon ville köpa glass så vi cyklade till Mc Donalds och käkade glass där och satt och snackade. Eller ja, snarare satt och garvade åt allting haha. Sen gick vi tillbaka till mig och körde Vågar du. Man får typ olika utmaningar och om man inte vågar göra dom ska man dricka något. Vi körde med Dr. Pepper vilket kan vara den äckligaste drickan som finns i hela världen. Det var i alla fall sjuukt kul och jag har typ kramp i käken efter allt skratt haha! Vid halv ett på natten gick vi ut och hoppade studsmatta så nu hatar alla grannar oss hehe. Nej men vi var ganska högljudda. Sen gick vi och la oss och vi sov fyra stycken i en säng vilket slutade med att man hade någons fötter i i ansiktet hur man än vände och vred på sig. Men det var i alla fall en superlyckad kväll som måste göras om! :) Detta inlägget blev skitlångt nu men jag hade mycket att säga. Kram!
Mobilbilder tagna av Jennifer och Sofia.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback