Tjejer emellan

God kväll på er! Ledsen för dålig uppdatering idag, men jag hade inte tid. Vid tolv ungefär cyklade jag hem till Annie och Lois. Vi gjorde inte något speciellt, förutom att garnera en tårta hehe. Vid halv sex mötte vi upp Soffan vid simhallen för att gå på en grej som fritidsgården anordnade, tjejer emellan hette det. Alltså var det bara tjejer där. Dom hade då hyrt hela simhallen så vi hade allt för oss själva. Sen fick man även vara i den romerska delen och bada ångbastu m.m. Det var även olika tävlingar, man fick massage, ansiktsmask osv. Så det var jättekul! :)
 
Efter det gick jag, Annie och Lois och åt kvällsmat (klockan var typ halv tio på kvällen då så det blev lite sent hehe) på Mc' Donalds, vilket var det enda matstället som var öppet. Sen åt vi glass också och jag provade en Sundea med kolasås itsället för chokladsås som jag alltid tar. Det var gott, men jag föredrar choklad haha.
Nu har jag i alla fall kommit hem och ska snart sova, ska nämligen upp tidigt imorgon. Jag och mamma ska åka till Emporia och shoppa vilket ska bli superroligt! :D Men det var allt jag hade att dela med mig just nu, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback