Morgoninlägg

God morgon bloggisen! Igår var jag ju som sagt på Grand med mamma, Max och Kalle. Vi åkte vid fem typ och efter någon timme tog vi en fika på Espressohouse, vi köpte typ halva fiket kändes det som haha. Jag åt i alla fall en halv kladdkaka med massa gott i, en chocolate chip och drack frapino. Dör fikadöden haha. Hittade inte jättemycket, men två fina tröjor fick jag med mig hem :) Vi hann dock inte köpa skolgrejer för jag var lite för kräsen och sen stängde Grand hehe. 
 
Om typ fem minuter ska jag cykla och möta upp Annie och Lois för att sen gå till skolan. Vi börjar 09.20 och slutar 14.00 idag så det är asskönt! Varannan fredag slutar vi 12.00 och har alltså bara två lektioner vilket är så jäkla nice, men idag är det inte en sån fredag tyvärr. Men vi har ändå bara tre lektioner idag så jag överlever haha. Ikväll ska jag och familjen (tillsammans med hela Gran Canaria-gänget)  hem till en av familjerna som var med på Gran Canaria och grilla typ. Så det ska bli jättemysigt! Men nu måste jag göra mig klar för att cykla, vi hörs!
Bjussar på två mobilbilder från de senaste dagarna. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback