Morning sunshines

God morgon på er! Jag vaknade för lite mer än en timme sen och då gick jag ut och solade. Som ni kanske märker tar jag varje litet tillfälle som finns att sola haha. Vill gärna behålla min solbränna till skolstarten i alla fall. Just nu är solen i moln men det ser ut som att den kommer fram väldigt snart igen :) Så då går jag väl ut i trädgården igen.
 
Igår gjorde jag faktiskt lite nytta och satt inte bara vid datorn. Jag hjälpte pappa att göra lunch, var ute och sprand, lagade kvällsmat till mamma, mig och Kalle, städade mitt rum samt skrev ut lite nya foton och hängde upp på min fotovägg. Så jag kände mig aseffektiv haha, speciellt över att jag var och sprand vilket jag inte gjort på typ hundra år haha. Aja nu ska jag sola igen hehe, puss!



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback