Shoppingdag

God kväll finisar! Idag har vi som sagt shoppat större delen av dagen. Vi började med att åka till Camden som är en jättestor marknad typ. Jag och Jennifer spenderade dock mer tid i de få butiker som låg utanför. Hittade i alla fall presenter till mina bröder och en liten grej till mig själv. Sen fikade vi på Starbucks och efter det mötte vi upp dom andra för att äta mackor. 
 
Efter lunchen gick vi till Oxford Street för att shoppa. Vi fick fyra timmar vilket låter ganska mycket. Dock gick tiden extremt fort så hann inte köpa alls så mycket som jag tänkt mig. Fast jag är jättenöjd i alla fall! Jag och Jennifer ville i alla fall bestämt till Abercrombie som sista butik men vi hade ingen aning  vart det låg. Efter mycket frågande och förvirring hittade vi i alla fall dit till slut. Dock hade vi bara typ tjugo minuter på oss innan vi skulle träffas och det var väldigt långt till mötesplatsen (vi visste inte ens vägen haha). Så vi hann knappt vara inne där alls och ännu mindre prova något, men hittade två grejer i alla fall :) Sen skulle vi gå till mötesplatsen och som sagt hade vi ingeeen aning om vart det låg och dessutom hade vi typ fem minuter på oss så vi hade så jävla brottom. Jag är helt seriös när jag säger att jag ALDRIG stressat så mycket i HELA mitt liv, det var helt sjukt haha. Vi hittade i alla fall tillslut och då åt vi på en restaurang som var jättegod och sen åkte vi tillbaka till vandrarhemmet där vi packat ihop osv eftersom vi åker hel imorgon. Det ska bli så skönt att komma tillbaka till Sverige! Men nu ska jag göra mig klar, puss! 

Mobilbilder från dagen, den första är tagen av Jennifer.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

När du kommer hem, kan du ta kort på allt du har köpt och skriva vart de är köpta ifrån och priset? :)

2014-08-05 @ 11:36:08

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback