Sightseeing i London

Nu är vi framme i London! Vi lämnade Torquay idag vid sex på morgonen och tog bussen till London. Resan tog ungefär fem timmar men jag sov lite så det gick bra. När vi kom fram låste vi in våra väskor i ett förråd typ och sen gick vi på sightseeing. Vi såg Big Ben, London Eye, Buckingam Palace osv. Det var jättekul och se och jag har tagit huuur många bilder som helst! 

Vid sex möttes alla upp på Mc Donalds för att äta kvällsmat. Efter det fick vi checka in på vårt vandrarhem. Rummen ser helt seriöst ut som fängelsecellar och är väldigt små. Fast det gör inte så mycket eftersom det bara är två nätter. Men vi bor fyra i varje rum så det blir väldigt trångt med alla väskor. Sen har varken jag eller Jennifer lyckas få internetet här att funka på våra datorer så vi får blogga från mobilen vilket är lite segt. Menmen, det finns inte så mycket att göra. 
Imorgon har vi en hel dags shopping vilket ska bli såå kul! Vi ska först till Camden och efter det till Oxford och så. Så det är jag supertaggad på och jag ska shoppa järnet! Men ni ska jag avsluta och snart ska vi sova, är såå trött. Godnatt!
Tre mobilbilder från dagen, kan som sagt inte lägga upp kamerabilder här så dom får ni se när jag kommer hem. De två första är tagna av Jennifer btw. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback