Älskar Thailand

Nu är vi framme i Bangkok, eller vi kom fram på morgonen och nu är det kväll här. I alla fall, vi tog flyget hit vid tio på morgonen ungefär. Så vi fick frukost på planet och man fick amerikanska pannkakor vilket var gott. Flygplansmaten brukar ju alltid vara ganska äcklig men detta var gott. Direkt när vi kom fram till Bangkok gick vi till ett jättestort shoppingcenter som jag tyvärr har glömt namnet på. Dock köpte jag inget där oc hvi var inte där så himla länge. 
 
Efter det gick vi till hotellet och solade vid poolen i någon timme. Pooolområdet här är verkligen så fint. Det ligger väldigt högt upp och vattnet är jätteskönt. När vi solat klart så fixade vi iordning oss för att gå och shoppa lite mer samt äta kvällsmat. Vi åkte till en marknad som faktiskt var väldigt bra. Hittade några grejer som jag är supernöjd med! Så detta har varit en jättebra dag och jag älskar redan Thailand!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback