Andra advent

God morgon! Idag är det andra advent, hur mysigt? Jag vaknade för typ en timme sen och har sen dess ätit frukost och kollat på julkalendern. Vad tycker ni om årets kalender? Jag tycker den är okej, dock förlorar den ju hela julkänslan när den är inspelad i Kroatien på våren. Vad hände med snö och julen liksom haha? Nejmen den är väl lite gullig ändå.
 
Idag kommer min ena kusin och hans fru hit på förmiddagen. Det är dom som fick barn i våras, lilla Engla. Vi var ju och hälskade på dom i somras som ni kanske minns, och nu kommer dom hit vilket ska bli suoermysigt! Så igår bakade jag en fyriskaka med hallon som vi ska fika med. Fyriskaka är verkligen så himla gott, det är typ som sockerkaka fast man har hallon i (okej man kan ha vad som heslt men jagföredrar hallon). Kram!
Bild från min insta @annaahvenainen


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback