Idag åker vi!

God morgon, idag åker vi! Ååh jag är så himla uppspelt just nu! Har väntat på denna dagen så himla länge och nu är det äntligen här. Jag vaknade runt klockan nio, låg dock kvar i sängen i över en timme och bara slappade. Nu har jag precis ätit frukost och ska sätta på ett avsnitt av, kan ni gissa? HIMYM såklart haha.
 
Vid halv två kommer vår morbror och hämtar oss och kör oss till tågstationen. Därifrån ska vi ta tåget till Kastrup (Köpenhamns flygplats). Från flygplatsen går flyget klockan åtta till Wien där vi mellanlandar. Sen tar vi nästa flyg till Kambodja vilket är vårt första stopp. Hela flygresan plus tidskillnad och mellanlandning tar ungefär 26 timmar så vi beräknas vara framme på hotellet i Kambodja klockan tio på kvällen imorgon. Så det blir en lång resa. Men jag har faktiskt ingen emot det. Jag tycker det är supermysigt att flyga och ju längre desto mysigare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback