Julbak

God morgon! Igår efter skolan så följde jag med Annie och Lois hem. Jag och Lois julbakade. Vi gjorde hemmagjorda toffifee samt ischoklad med kanel i. Vi tänkte göra fler saker men vi orkad einte det haha. Det vi gjorde blev i alla fall så himla gott! Sen så kollade vi på film, vi såg If I stay, jag har redan sett edn två gånger så jag var inte lika känslig denna gången haha. Men fyfan vilken bra film det är! 
 
Just nu sitter jag i skolan. Vi fick tillbaka samhällsprovet innan och det gick bättre än vad jag trodde så det var kul :) Skolans luciatåg lussade även i domkyrkan i morse. Jag valde dock att inte gå eftersom det var klockan sju på morgonen och jag orkade inte gå upp typ kvart i sex. Och det var frivilligt så don't judge me okay haha. Vi hörs mer senare!
Några halvkassa mobilbilder från igår, och ja, jag har en tvättkorg på huvudet because I can. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback