Julklappshandling

God kväll bloggisen! Idag är det måndag igen, en hel ny vecka fram tills helg. Dtta är dock sista skolveckan i år för mig, fyra skoldagar kvar, det överlever jag haha. Dagen var ganska vanlig, vi hade muntlig redovisning på biologin, det gick bra och det är skönt att ha det gjort. Efter skolan åkte jag till Grand, helt själv. Jag har faktiskt inget emot att åka dit själv, föredrar dock att åka med kompisar men åndå. Jag skulle köpa julklappar till mina vänner så därföör kunde dom inte följa med. Jag hittade i alla fall något till alla så nu är jag färdig med årets julklappar. Måste dock slå in allt men det gör jag imorgon tror jag. Ikväll är det ju dags för PH igen, semifinalvecka. Har hört att denna veckan ska vara väldigt bra så jag ser fram amot det. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback