Kristian is back in Paradise

God morgon bloggisen! Förlåt för utebliven uppdatering igår, men jag hade annat för mig. Efter gick jag och Lois hem till mig, vi gjorde var choklad med kanel i (så jäkla gott) samt spelade lite kort typ. Efter någon timme så kom Sofia och Annie också. Jag har inte träffat Sofia på hur länge som helst så det var jättekul! Detta blev även sista gången jag såg henne innan jag åker på lördag så det var tur att vi lyckades få träffas en sista gång. Vi gjorde egentligen inte så himla mycket, vi satt mest och snackade. Men det var supermysigt. Sen gjorde vi ungspannaka till kvällsmat som blev väldigt gott.
 
Dom gick runt åtta, och då kollade jag på HIMYM, åt hallon och slappade typ. Sen vi tio var det ju PH. Både Kristian och Jasse kom tillbaka och jag är så lycklig över det! Alltså Kristian i love you ♥ Så gårdagens avsnitt var så himla roligt för alla var så glada och jag satt typ och log igenom hela skiten på grund av Kristian haha. Kram!
Hahah älska.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback