Night Market

Idag har vi också bara slappat. Jag har bara legat vid poolen och inte badat i havet idag. Jag råkade dock bränna mig ganska rejält i solen, speciellt ansiktet. Så det var ju inte så himla lyckat. Har sett ut som en jäkla kräfta hela dagen idag. Men men, what to do? Hoppas bara det lägger sig till imorgon. Kommer dock inte kunna sola framsidan alls imorgon så får väl sola ryggen istället. Okej ni bryr er nog inte ett skit om min bränna men jaja haha.
 
På kvällen åkte vi till något som hette Night Market, och det var precis som det låter. En marknad på kvällen typ. Så vi gick runt och tittade lite och sen åt vi kvällsmat på ett skaldjurställe. Skaldjuren var levanade innan man beställde så man fick plocka lite som man ville av olika sorter som de sen grillade. Det var jättegott. Dock var mina räkor så sjukt starka så det brändes i min mun i typ en kvart. Passade fint till mitt brända ansikte haha. Tog inte några bilder från marknaden så ni får några från när vi åt lunch hotellets restaurang som ligger precis vid havet.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback