Samhällsplugg

God kväll! Sorry för utebliven bloggning igår. Jag hade inte ork eller lust. Vi slutade tolv och efter skolan så pluggade jag en timme. Vi har som sagt samhällsprov imorgon. På kvällen kom lite kompisar till mamma hem till oss. Så dom fikade massa julfika och sånt, vi fick också såklart. Jag streckkollade även på HIMYM, är på sista säsongen för andra gången nu. 
 
Just nu är jag hemma hos Annie och Lois. Jag och Lois har bakat en minitårta till Julia för hon fyller år på lördag. Vi har gjort en chokladtårta med vitchokladfyllning oc hjordgubbar. Vi har dock inte riktigt gjort klart fyllningen ännu men vi ska göra det snart. Just nu pluggar vi samhäll igen. Jag sitter dock mest och lyssnar när Annie och Lois föhör varandra. Jag känner mig ganska säker på det mesta nu så det känns bra. Det ska bli så skönt att ha detta prpvet avklarat. Men nu måste jag gå, vi hörs!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback