Shoppingdag

Heej på er! Idag började vi dagen med att gå på ett museum som handlade om Vietnamnkriget. Det var mest bilder och så som var ganska hemskt att se. Efter det gick vi till våra sysslingars affär och handlade lite där. Sen gick vi och shoppade lite mer. Först gick vi till en marknad fast inomhus typ, och efter det till ett lite större shoppingcenter. Shoppingen här har faktiskt förvånat mig lite. Jag trodde det bara skulle vara marknader med piratkopior och krimskrams. Men det finns faktiskt en hel del store gallerior med riktiga affärer i, så det är nice.

 

På kvällen gick vi och åt på en jättegod restaurang som heter Rooftop Garden (tror jag). Restaurangen låg på taket av ett hotell och det var verkligen såå gott! Jag åt en fet köttbit med potatismos vilket var jättegott efter alla nudlar och kyckling-rätter jag har ätit på senaste tiden. Till efterrät åt jag en chokladkaka med choklad- och passionfruktsmousse, dör efterättsdöden haha. Nu har vi i alla fall kommit tillbaka till hotellrummet och just nu slappar vi bara. Vi hörs mer imorgon!



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

God fortsättning! Hoppas du haft en underbar jul :)

2014-12-27 @ 16:30:23
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback