Sista dagen på Phu Quoc

Idag är det sista dagen här på Phu Quoc. Vi åker häriifrån tidigt i morgon bitti för att sedan anlända till Ho Chi Min city, vilket är Vietnamns största stad. Idag har vi i alla fall badat och solat, as usual haha, Nu ska vi snart gå till någon affär och försöka hitta lite godis och chips. Sen ska vi väl packa och så, samt äta kvällsmat. Vi kommer gå och lägga oss ganska tidigt ikväll eftersom vi behöver gå upp typ klockan sex imorgon, ser inte fram emot det haha. Det bor förresten väldigt många svenskar på detta hotellet. Säkert över 50% av alla som jag har sett är svenskar. Jag gillar det. Jag tycker om att vara på "turistställen" och sånt haha. Men jaja, de var allt jag hade att dela med mig av just nu, vi hörs mer imorgon, ny dag ny stad!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback