Slappdag

Heej på er! Idag har vi, precis som alla andra dagar här, bara slappat. Jag har legat ute och solat ryggen vid poolen. På eftermiddagen var jag även inne en stund för att jag kunde inte vara så mycket i solen idag på grund av att jag bränt mig igår. Vi har också badat i havet. Hotellet bredvid vårat hade lagt ut massa olika stora luftgrejer i havet som vi badade på. Vi blev dock tillsagda efter en stund för det var bara deras hotellgäster som fick använda dom. Det visste vi egentligen men vi tänkte att vi skulle försöka smita in lite diskret, det funkade dock inte så bra haha. På kvällen åt vi på hotellet igen, jag åt min vanliga rätt vilket ör nudlar med kycklig. Det är såå gott här! Sen spelade vi plump och vi kom precis tillbaka till rummet. Men vi hörs mer imorgon, då är det ju julafton! Har det kommit någon snö hemma förresten?


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jens

Ingen snö men skinkmackor och moln. Solen ska dock skina imorgon och 30 grader varmt, skojade bara 3 minusgrader blir det nog.
Din morbror Mormor Rambo och Morfar hälsar

2014-12-24 @ 13:54:33

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback