Varmaste dagen

Idag har det nog varit den varmaste dagen på hela denna semestern. Vet inte hur stor temperaturskillnad det har varit, men alla andra dagar har det varit loite växlande mellan sol och moln. Fast idag har det varit strålande sol i princip hela dagen så det har varit så jäkla varmt. Jag klagar dock inte, älskar detta. Vi började i alla fall dagen med att slappa vid poolen och bara ta det lugnt. Sen åkte vi till stranden igen. Vi hade med oss GoPron denna gången vilket var superkul! Älskar verkligen att vi har skaffat en sån, så himla roligt!
 
På kvällen åt vi åën italiensk restaurang, jag åt dock inte italienskt utan jag åt en fet köttbit haha. Men den var gid. I alla fall, imorgon lämnar vi Kambodja och åker vidare till Vietnam. Vi åker tidigt på morgonen och borde komma fram någon gång på eftermiddagen. Men jag bloggar mer om det imorgon kväll, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback