Alla hjärtans dag ♥

Glad alla hjärtans dag finisar!! Min alla hjärtans dag var väl inte helt 100, varken Annie eller Jennifer var i skolan så jag var lite halv lonely i skolan. Eller nej det var jag väl inte, det går typ inte att vara ensam i vår klass för den är bäst ♥ Men ni fattar vad jag menar. På lunchen gav jag, Lois och Sofia varandra lite presenter. Jag fick godis i en jättesöt påse så tack så mycket bästavänner :) Sen hade några gått till en del skåp och lagt in små alla hjärtans dagkort och jag fick tre stycken, supersöta. Stör mig på folk som hatear på alla hjärtans dag. Speciellt singlar som bara: "ååh jag är forever alone buhuh". Man bara "du är lika forever alone varje dag" haha. Nejmen man kan väl visa kärlek ändå, till vänner familj osv. Man måste ju inte ha en partner. Så hoppas alla har varit lite extra snälla idag ♥
 
Vi fick förresten sportlov idag! Såå jävla sköönt. Sen jag kom hem från skolan har jag städat, packat till Trysil och lite sånt. Vi åker ju imorgon. Ska bli superkul verkluígen, taggad till tusen!! :D Vet inte hur det kommer bli med bloggningen där. Enligt pappa skulle det inte finnas uppkoppling men vi skulle försöka lösa det. Så jag hoppas det funkar, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback