Bad update

Jag suger verkligen på att uppdatera. Igår var jag sjuukt trött och jag vet inte varför. Jag somnade i alla fall runt fem på eftermiddagen och sov till sju ungefär. Skitskönt faktiskt, det var dock lite svårt att sova senare på kvällen haha. Jag kollade även på finalen i Paradise Hotel innan jag gick och la mig. Jäävlar vilket avsnitt haha.
Fortsätt inte läsa om du inte sett avsnittet än och tänker göra det för jag kommer spoila.
Hatar att Jeppe vann och hatar det han gjorde mot Aina. Jeppe har varit så jävla elak under hela säsongen och jag ville verkligen intee att just han skulle vinna. I och för sig vann ju Aina också vilket var jättebra för jag har hejat på henne hela tiden, men det känns inte som hon gjorde det. Så det var surt, men det är ju bara ett TV-program men jag blev sur i alla fall haha.
Men hoppas ni haft en bra dag, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback