Hos Annie och Lois

Heej på er!! Just är jag hemma hos Annie och Lois. Vi har precis fikat lite, Annie och Lois har bakat jättegoda muffinsar :) Jennifer kommer hit senare också, hon skulle bara iväg lite snabbt först. Vi har inga speciella planer, bara umgås typ.

Det är sjukt halt ute just nu, vilket ledde till att jag såklart trillade av cykeln när jag var på väg till skolan. Jag skulle svänga och så var det fullt med is så cykeln välte och jag gled på isen haha. Min ena bakficka (fickan jag har mobilen i) var mot marken vilket ledde till att den skrapades på isen så det blev ett stort hål i den haha. Dessutom en stor repa i mitt iphoneskal. Men annars gick det bra, mobilen klarade sig utan skador så jag är lugn haha. Nu fick ni en fin historia om hur jag ramlade, enjoy haha. Nejmen vi hörs sen, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback