Ingen dator

Heej på er! Idag började skolan igen efter lovet. Kändes väl helt okej. Skoldagen var faktiskt jättebra :) Dock var Annie sjuk så krya på dig. Jag och Jennifer var i alla fall på sjukt bra humör av någon anledning. Vi garvade åt exakt alliting och hade jätteroligt. Älskar sånna dagar! Fick även en extremt försenad födelsedagspresent av Jennifer. Hon hade beställt på internet men det hade aldrig kommit osv. Så jag fick den nu. Ni ser nedanför vad jag fick och jag blev superglad, tack så mycket! Luv ju bästavän 
 
Efter skolan följde Lois med mig hem och vi kollade på Ph, åt hallon och lite annat smått och gott. Vi hade jättekul tills min dator bestämde sig för att sluta fungera. Som ni kanske vet så gick min skoldator sönder för ett tag sen och sen dess har jag använt en annan dator som vi har hemma. Nu har den också gått sönder. Så jag har ingen dator alls längre. Åååh jag orkar inte längre! :( Just nu har jag fått låna pappas dator, så tack så mycket. Men vi får se hu det blir med uppdatering framöver (inläggen från Trysil ska jag tidsinställa så dom kommer upp i alla fall). 
 
Det jag fick av Jennifer. Fick även en klubba av choklad men den var så god att jag åt upp den direkt hehe. Allt var inslaget typ i Victorias Secret-påsen. Tack igen :) (btw förlåt för usla bilder, speciellt den första. Tog dom lite snabbt och redigerade på typ 5sek i iPhoto..)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback