Lite mer gnäll

Hej på er! Känns som att det enda jag gör här på bloggen är att gnälla. Både över datorn och allt plugg. Och nu tänker jag gnälla lite mer. Förlåt i förväg haha. Men nu har min mobil också gått sonder.. igen. Jag var på väg till Annie och Lois i söndags och lyssnade på musik i mina lurar. Sen fick jag ett mess och då skulle jag ta upp mobilen och på något sätt trasslade jag in med i sladden eller något. så jag tappade mobilen i asfalten och den sprack. eller en del av det vita precis vid hemknappen har trillat av helt. Jag hade ju liksom precis lagat den och köpt jättebra (och dyr om ni frågar mig) plast och allt. Ååh jag orkar inte! Ska i alla fall lämna in den igen imorgon. Så jag får den lagad i alla fall.
 
Idag och igår har jag mest pluggat. Vi hade kemiprov idag så det pluggade jag till igår. Provet kändes ganska bra, så jag hoppas det gick bra. På torsdag har vi fysikprov så det har jag pluggat till idag och ska fortsätta imorgon. Sen får vi ju sportlov nästa vecka, såå skönt! Trysil here we come :D
Men nu ska jag avsluta detta inlägget. Förlåt förresten för att jag uppdatera så dåligt, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback