Trysil dag 6 - Dimma

Detta skrevs den 20/2 22.05
 
Idag var det inte heller så fint väder (känns som jag pratat om vädret väldigt mycket haha).Det var väldigt mycket dimma. Så vi tänkte stanna på denna sidan men sen fick vi veta att det var mycket mindre dimma på andra sidan så vi åkte över dit i alla fall. Där åkte vi åter igen i funparken. Dessutom provade Ebba och Albin att åka en svart backe för första gången. Lagom stolta haha. Nejmen det var kul att dom klarade det.
 
När jag och mamma skulle ta oss hem var det extremt dimmigt. Överdriver inte när jag säger att man inte så någonting närmre än tjugo meter. Kan ju säga att det var ganska obehagligt att åka skidor i det. Dessutom snöade det typ is så man såg ut som ett jävla isberg när man kom ner. Vi kom hem i alla fall och sen dess har vi ätit våfflor, spelat kort och bara degat i underställ haha. Men nu ska jag gå, vi ses!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback