Trysil dag 7 - Sista dagen

Detta skrevs den 21/2 kl. 22.38
 
Idag är det sista dagen här i Trysil. Känns extremt tråkigt om jag ska vara ärlig. Det tycker jag ju om varje semester vi är på men jag orkar inte återgå till det normala igen. Skola, plugg, tidiga morgonar m.m. :( Ska dock bli kul att träffa mina fina vänner igen Vi åker i alla fall vid nio på morgonen ungefär lär vara hemma någon gång på kvällen. Så det blir en lugn söndag innan skolan drar igång igen.
 
Idag har vi inte åkt mycket skidor alls. Vädret sög så det var för jobbigt. Så vi har mesr varit i stugan istället. Det var ju hockeymatch (Sverige-Finland) vid ett så det kollade vi på. Blev lite "fight" för pappa höll på Finland och Johan (som för övrigt är väldigt hockeyintresserad) höll på Sverige haha. Men Sverige vann ju i alla fall vilket jag tyckte var bra. Bryr mig inte jättemycket men jag hejar på Sverige i alla fall hehe. Men nu måste jag sova, vi ska upp tidigt imorgon för att packa och fixa det sista, god natt finisar!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback