Första dagen i Stöten

Heej på er finisar!! bussresan till Stöten igår gick förvånansvärt bra, det var inte alls så drygt som jag trodde. Kan i och för sig bero på att vi satt i världens roligaste buss. Vi dunkade musik på hög volym och alla sjöng med haha. Men fram mot två på natten blev vi tillsagda at sova. Det gick helt okej att sova på bussen, vaknade en gång i timmen men det blev en del sömn ändå :)
 
Vi kom fram vid sju på morgonen idag, då åt vi frukost och sen fixade vi skidgrejer och så. Vid nio öppnade liftarna så då begav vi oss uppåt. Jag, Sofia och Isabelle åkte en hel del tillsammans, vi är ganska jämnduktiga på att åka s det passade bra :) Dock vet jag inte vad som har hänt med min balans. Jag är helt seriös om jag säger att jag trillat säkert 10 gånger bara idag. Gjorde världens vurpa precis i början, tappade både skidorna och stavarna och ramlade framlänges i snön hahah.
 
Just nu sitter vi i vår stuga och kollar på film och fikar, så jag tänkte blogga lite under tiden. Vi bor i jättemysiga stugor med gratis trådlöst wifi. Yeyy haha :) Men jaja vi hörs mer senare, nu får ni lite bilder :)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Pappa

Ha det superbra nu!

2014-01-16 @ 18:07:25

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback