Häliga helg

Äntligen fredag!! Känns så jäkla gött med helg nu! Denna veckan har varit ganska seg och tråkig. Kan bero på att det var första hela skolveckan för oss sen jullovet. Första veckan efter lovet var vi ju lediga mån-tis och förra veckan var vi ju i Stöten tor-fre. Idag var dagen i alla fall bra :) Vid 10 var det kemishow på Katedral som var helt okej. Efter det hade jag utvecklingssamtal vilket gick bra, visste ju ungefär vad dom skulle säga då jag vet vad jag har för betyg osv.
 
Ikväll har jag inga planer, ska bara slappa typ. Är jättesugen på chips och det känns som om det var längesen jag åt det. Trots att vi käkade sjukt mycket chips osv i Stöten haha. Men jaja det var allt jag hade att säga just nu, hörs mer senare!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback