Happy Friday

Hej älskade fredag! Sjukt skönt med helg verkligen. Alltid lika välkommet haha. Skoldagen idag var vanlig, förutom att jag och Jennifer fick världens skrattanfall under lunchen haha. På SO:n hade vi något som hette Loveboost tror jag. Man skulle skriva 10 bra saker om sig själv. Sen skulle den man satt bredvid rabbla om så många bra saker om en som möjligt på en minut. Dock hamnade jag med en som jag inte kommer så bra överrens med om man kan uttrycka det så, lite fail med tanke på att man skulle säga bra saker om personen. Dessutom missförstod hen uppgiften så det blev väl inte som det var tänkt direkt. Men hoppas ni haft en bra dag, kram!!
Det har förresten kommit sjuukt mycket snö här de senaste dagarna. Blandade åsikter om det, men det är väl mysigt.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback