Hockeymatch

God eftermiddag!! Idag vaknade jag halv 12, vilket inte var så bra eftersom det är skolan imorgon. Menmen, det var skönt att sova i alla fall haha. När jag hade vaknat och gjort mig klar åkte jag med mamma och pappa till Grand och köpte skidgrejer till mig eftersom jag åker till Stöten på onsdag. Jag tänker inte visa det jag köpte men det var en skidjacka, skidbyxor och fleeceset. Så det är skönt att ha det fixat :)
 
Efter det åkte vi till Vida Arena och kollade när min lillebror spelade hockeymatch. det var helt okej, hade inte så mycket val för mamma och pappa var tvungna att åka dit direkt efter Grand. Tyvärr förlorade Kalles lag, men dom var duktiga i alla fall.
Bild från när Kalle spelade match för ett år sedan ungefär.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback