Sista dagen :(

Idag är det sista dagen i Stöten. Det känns väldigt tråkigt om jag ska vara ärlig :(  Vi utnyttjade i alla fall tiden så mycket vi kunde genom att vara ute i backen direkt när liftarna öppnade. Där mötte vi upp tre av våra lärare som är duktiga på att åka för vi ville åka med dom- Vi åkte jättemycket off-pist och i skogen, vilket var jätteroligt! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det vi gör på dagarna är ju att åka skidor, vilket är jättekul med det blir inte så mycket att berätta.
 
När vi kom tillbaka till stugan så gick vi till ICA och köpte chips och sånt till ikväll. Sen har vi packat ihop och så och städat lite. Nu ska vi snart äta (jag ska egentligen hjälpa till  med maten men jag ska bara blogga först).
Denna resan har i alla fall varit superbra och jag har verkligen haft jättekul, så nu ska vi ta vara på den sista kvällen, puss på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback