Andra dagen

Heej bloggisen! Denna dagen har varit ganska seg faktiskt. Vi började skolan vid nio och gick till tolv. Skolan är ganska kul men skola är ju skola haha. Efter skolan gick jag och Jennifer hem till vår värdfamilj och satt lite vid datorn haha. Sen gick vi tillbaka till skolan för att gå till EF Laungen, vilket var dagens aktivitet. Det fanns inte jättemycket att göra så jag oich Jennifer satt mest i en soffa. Det slutade halv fem vilket var lite sent, det blev lite långtråkigt efter tag. Efter det gick vi tillbaka till familjen igen och jag har precis duschat. Så nu sitter båda och bloggar och sen ska vi äta middag. Ikväll ska vi på någon fotojakt typ. Man får ett papper med saker man ska fota och så. Jag hoppas det blir kul. Men nu har jag inget mer att säga, vi hörs!
Två mobilbilder. Har inte fotat med kameran alls här, finns inte så mycket att ta kort på helt ärligt haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback