Dålig uppdatering

Ledsen att jag inte bloggade igår. Men gårdagen var så konstig så jag visste inte ens vad jag skulle skriva. På morgonen snackade jag och Jennifer om vad vi tycker om Tourqay. Ingen av oss trivdes här alls och båda ville verkligen hem. Så det sög verkligen. Men efter lite snack med föräldrar osv så bestämde vi att vi skulle försöka lite mer. Så på kvällen skulle vi gå någon promenad och vi försökte se det så positivt som möjligt, och tänka på det vi gör här och inte på vad vi kunde gjort hemma. Själva promenaden kanske inte var så kul men jag och Jennifer hade ett av våra legendariska dampryck så vi hade skitkul haha. 
 
Idag samlades vi vi vår vanliga mötesplats och fick veta att vi har fritid tills klockan ett (btw så är vi en timme efter i tiden här, så den är halv 12 här just nu). Så jag och Jennifer köpte lite godis och nu sitter vi hemma i värdfamiljen med datorerna haha. Vid ett ska vi till EF Arena, vet inte vad det är men det märker vi. Sen ikväll ska vi bowla vilket ska bli jättekul! Kram!
Mobilbilder från promenaden. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback