Fixat lite

Heej på er! Idag direkt när jag vaknade åkte jag och pappa till stan. Vi lämnade först in min mobil som jag spräckte för några månader sen typ. Det var tredje gången jag pajade den vilket är lite pinsamt haha. Men man lär väl sig av sina misstag. Även om det för mig tog tre reperationer och 2700kr haha. Okej det är inte ens kul. Men nu är den lagad i alla fall vilket äger :) Sen var vi och fixade lite inför England, bland annat växlade lite pund och så. Åtta dagar kvar iag, såå taggad!
 
Ikväll ska vi ha gäster. Familjen Stenberg och familjen Ingemarsson. Stenberg är våra grannar och Ingemarsson är några andra kompisar som vi känner. Om ni har bra minne så vet ni att vi var hemma hos dom och badade i deras pool för någon vecka sen. Så vi ska äta tillsammans och lite så vilket ska bli superkul! :) Kram!
Har förrsten fixat lite med bloggen. Ny header samt några nya bilder i menyn och så. Blev så jävla trött på allt rosa så det nya känns jättefräscht nu :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback