Packat + födelsedagsfirande

Idag har vi firat min födelsedag. Fyller ju som sagt år i övermorgon egentligen men jag är ju inte hemma så vi firar mig idag. Jag blev i alla fall firad på morgonen av familjen och fick mina presenter som jag är supernöjd över! Annars har jag mest packat och fixat inför England imorgon. Vi ska åka kl. kvart i fem på morgonen så jag kommer inte direkt hinna fixa det imorgon. Jag har lite kvar men ska göra det sista senare. Hoppas jag får plats med allt haha, det är mest handbagaget som är problematiskt eftersom jag måste ha kameran där så det blir väldigt trångt men det löser sig haha.
 
Ikväll ska vi fira mig lite mer. Vi ska äta mat som jag har valt, samt marängswiss med massa olika glassorter som jag också valt haha. Så det ska bli mysigt. Sen blir det en tidig kväll eftersom jag måste gå upp typ halv fyra imorgon. Men jag är så taggad och jag vet att denna resan kommer bli grym! :D
Jag på min födelsedag förra året haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback