Första Juli

God morgon! Idag är det första Juli, herregud vad tiden rinner iväg. Jag hoppas Juli kan bjuda på lite bättre väder än vad Juni gjorde, igår var typ den första riktiga sommardagen på hela lovet för mig. I alla fall, efter vi kommit hem från Ronneby grillade vi tillsammans med dom vi var där med. Det var jättemysigt och maten var supergod! Vi grillar alltid hemma hos dom flera gånger varje sommar så då fick jag äntligen lite sommarlovsfeeling :)
 
Idag ska jag vara lite barnvakt åt vår granne Ebba. Hon kommer ganska snart hit tror jag och vi får väl se vad jag hittar på. Behöver lite extra pengar nu till sommaren och jag var för ung för att söka sommarjobb hos kommunen (man måste fylla 16 innan dden tolfte juni eller nåt sånt, och jag fyller den 24 juli). Så jag tar alla möjligheter jag får, okej kanske inte alla men en del i alla fall haha. Vi hörs senare, kram!
Bild som jag tog på Lois när vi fotade till hennes sommarjobb. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback