God morgon bloggen

God morgon på er! Jag vaknade för en och en halv timme sen. Jag sov över hos Annie och Lois vilket var/är jättemysigt. Lois väckte mig med frukost på sängen vilket var jättesnällt :) Sen gick vi upp och spelade kort och åt nutellamuffins som vi bakade igår. Dom var jättegoda och dessutom väldigt fina. Dock blev dom sjukt stora så inte ens jag orkar en hel haha. Men dom var jätteroliga att göra!
 
Idag vid två så kommer Johanna hit med två av sina barn, två tvillingflockor som är tre år. Om ni har följt mig ett tag så vety ni vilka det är. Så det blir supermysigt! När dom har åkt ska vi packa och fixa för imorgon åker vi till sommarstugan och är där en vecka. Så jag hoppas det blir fint väder annars finns det i princip inget att göra där haha. Vi ska även fira morfar som fyllde 75 för typ en månad sen, grattis i efterskott haha. Aja nu ska jag vara lite social med Annie och Lois hehe, vi hörs!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback