God morgon

God morgon bloggisen! Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Sen dess har jag ätit frukost och gjort mig klar för dagen. Jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Just nu regnar det så man kan inte bada eller så. Igår hade vi i alla fall en jättemysig kväll. Vi åt grillat till middag och jordgubbstårta till efterrätt. Sen körde jag och barnen dunkgömme (lol haha) i regnet. Kan ju säga att vi blev ganska blöta eftersom man för det mesta gömde sig i buskar haha. Sen kollade vi på fotboll, matchen om tredje pris. Sen iikväll är det ju final mellan Argentina och Tyskland så den ska vi kolla på. Pappan i familjen som bor här älskar Tyskland så hejar vi inte på dom lär vi bli utslängda hela bunten haha. Men vi hörs mer senare eler imorgon, kram!
Bild från sommarstugan.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback