Härlig sommardag!

Heej igen! Vi kom fram till stugan igår vid tio. Dock orkade jag inte blogga då. Vi packade upp och allt sånt som man gör. Sen satt vi mest och myste framför TV:n samt spelade lite spel och så. På tal onm TV så pågår ju fotbolls-VM fortfarande för fullt. Jag skulle väl inte säga att jag är så himla insatt men jag har sett flera matcher och så. Det är så himla mysigt eftersom då är hela familjen samlad och alla gör liksom samma sak. Så även om just själva matcherna inte intresserar mig sådär jättemycket så skapar det en myskänsla som jag gillar :)
 
Idag har varit en superhärlig dag! Vädret har varit grymt så vi har spenderat hela dagen på bryggan där vi badat och solat. Det var 23 grader i havet vilket var jätteskönt! Detta är förmodligen vad vi kommer göra typ varje dag för det ska vara fint väder hela veckan :) Så jag ska passa på att få lite färg och bara njuta av sommaren! Här har ni lite bilder från dagen, har kommit på hur jag ska göra för att det ska gå lättare att ladda upp dom vilket äger :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback