Hemma i Växjö

Nuu är vi tillbaka hemma! Vi åkte från Aspö vid tolv och kom hem vid fyra. På hemvägen stannade vi och åt samt var inne på Börjes i Tingsryd för mamma och Max skulle köpa tofflor haha. Vi hade i alla fall supermysigt på Aspö! Igårkväll kollade vi som sagt på finalen i fotbolls-VM. Tyskland vann ju så det var väl bra, eftersom vi typ hejade på dom haha. 
 
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, kollat lite på youtube, duschat samt packat upp allting. Det känns ganska skönt att vara hemma. Har haft det jättemysigt och roligt när jag varit borta men det känns ändå bra att vara hemma igen, sova i sin egen säng haha. Har sovit i hårda 90-sängar hela tiden och min är 120 så jag är inte van vid så smala sängar haha. Puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback