2014-06-17

Heej på er! Ledsen för sålig uppdatering. Igår gjorde jag inte ett skit. eller inget vettigt i alla fall. Det största som hände var att jag och Max åkte till stan och käkade på Spice n' Rice, supergott! Sen på kvällen kom vår kusin och hans familj hit, så vi åt middag och så. Det var mysigt. Annars gjorde jag inget speciellt, orkade bara inte blogga. Har blivit jätteförkyld och fått ont i halsen vilket suger. Men jag hoppas det går över fort för jag har ingen feber så det är bra. 
 
Idag vaknade jag halv tolv trots att jag ställt klockan på nio. Bra jobbat anna, skitbra. Jag gick i alla fall och solade en liten stund. Sen cyklade jag hem till Annie och Lois. Jag och Lois bakade tryfflar. Dock hann vi inte bli klara innan jag åkte hem för vi har gäster. Så vi ska väl äta snart antar jag. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback