Så jävla grymt!

God morgon! Liseberg igår blev så jävla grymt! Vi kom som sagt dit vid tolv ungefär och vi började med att åka Hangai tror jag den heter. Annie, Lois och Soffan lyckades tvinga med mig och Jennifer i Kollerado TRE gånger, vi som hatar vattenkaruseller. Dock klarade jag mig ganska bra, blev bara blöt på ena benet typ. Men det är kul att se alla andra bli blöta haha. Vid fyra ungefär ställde vi oss i kön till Helix som ni dåg. Och herregud var grym de var! Så jäävla rolig verkligen! :D Vid nio på kvällen åkte vi parisehjulet och kollade på solnedgången (haha). Det var jättemysigt! Man fick egentligen inte ha mat med sig men personalen sa att vi fick ha våra popcorn med oss om vi lovade att absolut inte spilla. Vad gör Soffan då? Jo hon spiller, såklart haha. Men det var inte mycket så det löste sig haha. 
 
Hade verkligen en grym dag igår! De roligaste attracktionerna var nog Helix, Balder, Kanonen och Atmosfear. Men då jag garvade som mest och hade som roligast för stunden var när vi alla fem skulle åka virvelvinden och tryckte ihop oss i en "kopp" som är meningen att man egentligen bara ska sitta tre personer i. Vi skrek och skrattade så jävla mycket så alla i hela karusellen inclusive alla i kön glodde som fan på oss haha. Men det var sjukt kul! Eller när jag och Lois gick i i spegelhallen och hamnade i en labyrint med plastväggar typ som var skitsvår. Vi var där i kanske två minuter och på dom minuterna överdriver inte jag när jag säger att jag gick in i väggen typ sju gånger, fick tillochmed en bula i pannan haha. Men fyfan vad vi skrattade! :D 
 
Vårt sista åk blev slänggungan, tradition haha. Dock vet jag inte varför vi varje gång ska envisas med att åka den en gång för mycket (dessutom utan skor för det är skitskönt haha) så att vi får jättebrottom sen, för att hinna med bussen hem. Denna gången körde dom även en extra lång runda så vi fick springa fort som fan utan skor till bussen för att komma i tid haha. Men även det var skitroligt! På hemvägen fick vi problem med bussen så vid två på natten la den av mitt i vägen. Förutom att det var segt för oss så blockade vi exakt hela vägen så ingen annan kunde komma förbi heller. Men det började funka igen tillslut, så allt löste sig även om vi kom fram lite senare än beräknat. Nu blev detta ett jättelångt inlägg och jag har inte ens berättat hälften haha. Hade verkligen en grym dag igår med världen bästa vänner! ♥
Bild som Jennifer tog, kommer massa fler senare. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback