SAIK-cupen

Heejsan! Idag vaknade jag ganska tidigt, nio ungefär. Då satt jag en stund vid datorn, åt frukost och så. Sen vid halv ett kom Lois hit och jag hjälpte med att redigera några foton till hennes sommarjobb. Det var över 100 bilder så det tog vääldigt lång tid haha. Sen åkte jag och familjen och kollade på när Max spelade fotbollsmatch. Det är en cup denna helgen som heter SAIK-cupen. Dom har spelat två matcher idag, fast jag har bara sett en. Men dom vann båda så det var kul :) fotade lite också men tänkte lägga upp dom påå söndag när hela cupen är slut eftersom jag kommer fota fler bilder. Men jaja, vi hörs!
Bild från när jag hjälpte Lois att vara "modell" till hennes jobb, kommer kanske fler någon gång. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback