Filmning i blåsten

Idag var jag som sagt och hjälpte mina kompisar att filma lite. Vi cyklade ut till en lite strand/brygga/grillplats/vettifan som faktiskt var jättemysig. Det var dock lite kallt för det blåste en del. På grund av all blåst var det lite svårt att höra på filmen vad dom sa, men det blev helt okej ändå.
 
När vi var klara cyklade jag hem till Annie och Lois igen, där slappade vi mest. Jag fick även mat där som Annie hade lagat, det var jättegott! Annie är faktiskt väldigt bra på att laga mat :) Sen åt vi även efterrätt i form av glass med hemmagjord chokladsås, mumma. Nu har jag precis kommit hem och ska kolla på lite TV, puss!
Bilder från idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback