Finally Fridayy

Idag är det äntligen fredag! Denna veckan har gått väldigt fort tycker jag. Känns inte som det var fem dagar sen vi hade första nationella. På tal om det hade vi som sagt nationella igår också, det gick bra tror jag. Man skulle ju skriva en uppsats och jag känner mig nöjd :)
 
Idag i skolan hade vi vikarie på spanskan. Hon pratar själv flytande spanska och tror tydligen att vi är värsta proffsen. Så hon snackar på och vi alla bara sitter där som stora frågetecken. Idag blev allt väldigt komiskt så alla satt mest och garvade hela lektionen haha. Efter skolan satt jag vid datan och vid halv fem cyklade jag hem till Azra för att hämta min klasströja. Vi har hållit på med denna jäkla tröjan i 100 år känns det som, men nu är det äntligen klar! Och den blev väldigt bra tycker jag, dessutom jätteskön :) Jag kan visa bilder sen. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback