Första nationella provet

Idag hade vi första nationella provet. I svenska läsförståelse som ni kanske vet. Jag var inte speciellt nervös för jag tycker inte att läsförståelse är svårt och jag har bra betyg i det. Provet kändes som att det gick bra, så det var skönt :) Man får ju även har med sig "fika" att äta, vilket vår klass tar på fullaste allvar. Typ alla kom med godisskålar, läsk, kakor. Ja, vår klass är lite speciell haha. Sen mitt under provet tappade Azra ut alla sina godisar på golvet så alla började garva haha.
 
Efter provet hade vi lunch och se bara en till lektion, spanska. Så jag kom hem från skolan för lite mindre än en timme sen. Jag har inga planer för dagen, ska nog sitta vid datan och äta resten av det jag hade med mig till nationella hehe. Hoppas ni haft en bra dag, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback