God morgon

God morgon bloggisen! Idag har vi vårt andra nationella prov. Även detta i svenska. Fast denna gången ska vi skriva en uppsats. Det vet ni säker redan eftersom alla nior i hela Sverige gör proven. Direkt efter provet slutar vi, vilket är superskönt! Då är klockan halv tolv troligtvis, eller det är då man tidigast får lämna in.
 
Jag vaknade i alla fall för tio minuter sen och tänkte gå upp och göra mig i ordning. Men jag bestämde att jag skiter i sminket idag, jag ska ju ändå bara sitta i samma klassrum hela dagen och skriva. Så typ ingen kommer se mig i alla fall haha. Så nu kan jag chilla framför datorn istället :) Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback