Hockey + plugg

Förlåt för extremt dålig uppdatering. Men jag har varken hunnit eller orkat. I måndags efter skolan följde jag med Jennifer och Lois hem, vi satt mest och pratade och åt glass haha. Vid halv sex åkte jag hem och åt kvällsmat och efter det åkte jag och min familj och kollade på hockey. Lakers - Luleå hemma. Det var en väldigt bra match med många målchanser för båda två. Men Lakers vann i alla fall med 2-0 vilket var jättebra! :) Jag är egentligen inte jätteintresserad av hockey men jag tycker det är jättekul att kolla på live. Stämningen i arenan är så jäkla mäktig!
 
Igår ägnade jag större delen av eftermiddagen till att plugga SO. Vi har prov i samhällsekonomi på fredag. Efter kvällsmaten åkte jag, mamma och Max till Grand lite snabbt. Jag köpte två linnen som jag kan visa senare. Efter det duschade jag och sen gick jag och la mig typ. Satt en stund oh kollade på Top Model först men jag orkade inte blogga. Men nu har vi lektion så jag måste gå, kram!
Lite blandade bilder från de senaste dagarna.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback