Internationella Pi-dagen

Det är internationella Pi-dagen idag, ifall ni ville veta. Så på matten hade vi en tävling om vem som kunde lära sig flest decimaler i Pi på 20 minuter. Sen fick vi Piggelin hehe. Men det var ganska kul, mycket bättre än vanlig tråkigt matte. Annars var skoldagen helt vanlig. Vi fick skitäcklig mat så jag var extremt hungrig när jag kom hem. Så har redan ätit rostmackor och ska äta hallon och lite annat när mamma kommer hem (hon handlar).
 
Fredag idag dessutom! Såå skönt. Denna veckan har gått ganska fort men det är jättenice med helg! Ikväll ska jag ha fredagsmys framför Let's Dance. Kenza är ju med i år vilket jag tycker är jättekul :) Hon är ju dessutom jätteduktig. Men det var allt jag hade att dela med mig av just nu, vi hörs senare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback