Jag hatar fysik

Hej bloggisen! Skoldagen idag började skitdåligt det var extremt dålig stämning på grund av en sak som hände i fredags. Men det löste sig efter några timmar och allt blev som vanligt vilket var superskönt! Förutom detta var skoldagen helt vanlig, var väldigt trött på grund av att man förlorar en timme när man ställer om till sommartid. Jag är väldigt dålig på att anpassa mig till olika tider så det stör mig fortfarande haha.
 
Sen jag kom hem från skolan har jag pluggat lite fysik eftersom vi har nationella prov i den nästa tisdag. Dock har jag tagit en paus nu men jag ska nog plugga lite mer sen. Jag vill slå en stekpanna i huvudet på den jäveln som bestämda att vi skulle få fysik på nationella. Det är ju så jäkla mycket och jag minns inte ett skit av sånt som vi lärde oss i sjuan. Kunde vi inte bara fått biologi, det hade gjort allt så mycket enklare haha. Aja jag ska sluta klaga, vi hörs!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback